Tento originální a vlastně i unikátní produkt je na trhu teprve krátce, ale už si stihl získat srdce mnoha zákazníků. V dnešním rozhovoru se nám představí Jirka, Libor, Tomáš a Ondra z Cnoffs týmu. Ptáte se, co to právě zmíněné Cnoffs jsou? Jak se používají? Komu jsou určené? Kluci Vám na všechny otázky odpoví.

Představte nám vaše Cnoffs. V čem jsou výhody oproti klasickým knoflíkům? Proč bych si měla Cnoffs pořídit?

Hlavní výhodou našich Cnoffs oproti běžným knoflíkům je fakt, že je nemusíte přišívat a během pár sekund je můžete měnit – klidně několikrát za den. Určitě se budou líbit každému, kdo má rád styl, módní inovace a není mu lhostejné, co si bere ráno na sebe.

Jak jste dospěli k nápadu vytvářet něco takového?

Původní myšlenka se urodila v hlavě Jirky, našeho CEO, který dumal v jednom bistru nad nedokonalostí svého outfitu při čekání na vietnamské nudle (smích).

Jak vypadá postup výroby od návrhu až po krabičku, kterou dostanu jako konečný produkt?

V zásadě si po nějakém průzkumu sedneme všichni společně a vymýšlíme či vybíráme designy, o kterých si myslíme, že budou mít úspěch. Pak celou záležitost konzultujeme s našimi dodavateli/výrobci a po finální kontrole odesíláme našim zákazníkům.

Jak vypadá „Cnoffs tým“? Jak jste se dali dohromady? Kdo za čím stojí? Máte nějak rozdělené úkoly?

Náš tým tvoří Jirka, Libor, Tomáš a Ondra. První tři jmenovaní se znají již dlouho, protože jsou všichni z Humpolce, Ondra se pak potkal s Jirkou na studiích v Brně. Vzhledem k tomu, že jsme zatím čtyři a jsme vlastně stále ještě na začátku, tak děláme drtivou většinu věcí společně, každý musí vědět o všem, co se děje.

Myslíte si, že je výhoda podnikat v týmu? V čem to naopak má svá úskalí?

Výhodou je určitě to, že můžete věci konzultovat, můžete se vzájemně inspirovat a podpořit. Nevýhodou je občasná názorová neshoda, ale vždy se snažíme najít řešení, na kterém se shodneme všichni.

Chtěli jste vždycky podnikat? Představovali jste si, že to bude zrovna v tomto odvětví?

Podnikat jsme v duchu asi vždycky chtěli, ale to, že jsme nakonec skončili spolu byla více méně shoda náhod.

Máte nějakou konkurenci?

Jelikož máme poměrně unikátní produkt, jsme sami sobě konkurencí… A teď vážně – chceme prorazit na trhu s módními doplňky, takže konkurence je veliká. I přesto však věříme, že máme šanci, protože Cnoffy prostě jinde nenajdete.

Kolik Cnoffů už jste prodali? Jak si vedete na trhu? Jaké jsou ohlasy zákazníků? Jak reagujete na negativní ohlasy?

Přesná čísla zveřejňovat nebudeme, ale nárůst je znát v podstatě každý kvartál. Musíme „zaklepat“, ohlasy jsou víceméně pozitivní. A kdo chce vidět naše reakce na ty negativní, nechť mrkne na naše Facebookové stránky a pustí si video Cnoffs for haters (smích).

Je Cnoffs vaší jedinou pracovní činností? Věnujete se tomu všichni na plný úvazek nebo máte ještě nějaké další aktivity?

Cnoffy nás zatím stále ještě neživí, veškeré výdělky opět vracíme zpátky do firmy, tak máme každý ještě vlastní zaměstnání. Je ale třeba dodat, že nám práce na nich zabere spoustu volného času.

Co jste vystudovali? Ovlivnilo vás to v podnikání? Dalo vám to něco v tomto ohledu?

Jsme taková všehochuť: Ondra s Jirkou jsou právníci, Tomáš je ekonom a Libor dopravní inženýr. Zda nás to ovlivnilo v podnikání je těžké říci, ale určitě nám to dalo různorodý pohled na věc.

Máte nějaký vzkaz pro lidi, kteří by chtěli zrealizovat svůj nápad? Jak překonat ten počáteční strach z neznámého?

Nebojte se, neodkládejte, googlete, zkoušejte, nevzdávejte se!

www.cnoffs.com

Děkuji klukům z Cnoffs týmu za skvělý rozhovor. Věřím, že tento originální produkt si jistě najde ještě spoustu zákazníků, kteří doposud něco podobného hledali.

Inzerce